Friday, December 17, 2010

Pengenalan.. Cehh!!

Assalamualaikum.. Test..test.. Orang cakap, lau nk test mic jangan tepuk2, ketuk2 atau mengaplikasikan sebarang sentuhan fizikal yang kasar kerana dikhuatiri akan merosakkan mic tersebut.. memadai dengan sedikit hembusan nafas korang yang harum tuh.. Pertama skali, izinkan saya memperkenalkan diri <<<<skema gilew.. Hahaha..ermm..aaa.. excited weyh, tolong la faham...!! aku ad blok sndiri..!! Wohooo (suara ala-ala spongybobby)!!! Orite2, be siries.. Hello y'all.. saya Yuhana.. U can call me Yuyun or Yun in short.. Ad jugak orang panggil ana (tester mase buat lesen kereta), yana, yuna (zaman matrik dahulu-kala), yunana, yunani (kat skolah mase tengah belajar sejarah pasal zaman yunani..cehh) ahhh!! sesedaphati korang la nk panggil ape..!! Anak dara pokcik Miftah, hasil perkongsian hidup beliau bersama mokcik Roslida..
Masih belajar..kat UK...m.. Menggigil kot nk tulis blok nih..haish.. Rilek2.. Asal Pekan, Phg.. ( najib2!!) Urmm..saya suka pink (obviously, daa)..
Doktercintayuyun?? Nape ek?? Yuyun tu tau la kan sebab apa.. dokter..?? Lu pikir la sendiri.. Cinta..?? sebab saya seorang yang penuh dengan kasih-sayang..and..i'm in LOVE!!! maknenye..?? i'm taken bebeh.!
Saya ada sorang kakak, 4 adeks..sorang gurl( hantu korea), 3 boyz..
I think dat's about all.. ni testing tau.. Kalau rase macam tak bleh go on dengan blok nih, babai la jawabnye.. Chow!!

3 comments: